Ηλεκτρονικό εμπόριο : επιχειρηματική στρατηγική και Marketing στο διαδίκτυο /
από: Πασχόπουλος Αρσένης.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ : μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Kingsnorth, Simon. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Αντωνιάδης, Ιωάννης Π., Μπούρης, Χρήστος. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Προπομπός,
2022.
|
Έκδοση: | 1η ελληνική έκδ. |
Ταξινομικός αριθμός: |
658.872 KIN ΜΤΦ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ηλεκτρονικό εμπόριο : επιχειρηματική στρατηγική και Marketing στο διαδίκτυο /
από: Πασχόπουλος Αρσένης.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Κυβερνητική, management, marketing, στρατηγική και οργανωσιακή συμπεριφορά επιχειρήσεων ιδίως τουριστικών & ξενοδοχειακών : διοίκηση ολικής ποιότητας, διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού / ανθρώπινων πόρων, διοίκηση πωλήσεων, διοίκηση εφοδιαστικής αλυσίδας, διοίκηση λειτουργιών, διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων, διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων /
από: Μπρώνη, Γεωργία Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2020) -
Management marketing & στρατηγική επιχειρήσεων ιδίως τουριστικών & ξενοδοχειακών /
από: Βελέντζας, Ιωάννης Ε., 1961-
Στοιχεία έκδοσης: (2017) -
Μάρκετινγκ (Marketing): Μεθόδοι διευθύνσεως και στρατηγική /
από: Toussaint, J. G.
Στοιχεία έκδοσης: (1971) -
Αρχές Marketing : γενική εισαγωγή στο Marketing Managment /
από: Παπαδημητρίου, Θανάσης.
Στοιχεία έκδοσης: (1986)