Advertising, management, and society: a business point of view /

Κύριος συγγραφέας: Nicosia, Francesco M.
Corporate συγγραφέας: University of California, Berkeley. Graduate School of Business Administration.
Άλλοι συγγραφείς: United States. Federal Trade Commission.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: New York : McGraw-Hill, [1974]
Ταξινομικός αριθμός: 659.1'0973 NI
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: A project of the Consumer research program, Graduate School of Business Administration, University of California at Berkeley.
Based on testimony given before the Federal Trade Commission in 1971 by members of the American Association of Advertising Agencies and the Association of National Advertisers.
Φυσική περιγραφή: xx, 386 σ. : εικ. ; 24 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.
ISBN: 0070465282