Advertising, management, and society: a business point of view /

Κύριος συγγραφέας: Nicosia, Francesco M.
Corporate συγγραφέας: University of California, Berkeley. Graduate School of Business Administration.
Άλλοι συγγραφείς: United States. Federal Trade Commission.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: New York : McGraw-Hill, [1974]
Ταξινομικός αριθμός: 659.1'0973 NI
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01179nam a2200241 a 4500
001 1/6760
008 740208s1974 nyua b 00110 eng
020 |a 0070465282 
035 |l 7057 
040 |a DLC  |c GR-PeUP 
082 0 0 |a 659.1'0973 NI 
100 1 |a Nicosia, Francesco M. 
245 1 0 |a Advertising, management, and society:  |b a business point of view /  |c [Edited by] Francesco M. Nicosia. 
260 0 |a New York :  |b McGraw-Hill,  |c [1974] 
300 |a xx, 386 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
500 |a A project of the Consumer research program, Graduate School of Business Administration, University of California at Berkeley. 
500 |a Based on testimony given before the Federal Trade Commission in 1971 by members of the American Association of Advertising Agencies and the Association of National Advertisers. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Advertising  |z United States. 
650 4 |a Advertising. 
710 2 0 |a University of California, Berkeley.  |b Graduate School of Business Administration. 
710 1 0 |a United States.  |b Federal Trade Commission. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 659.1'0973 NI  |p 00110940  |q 00110940  |t LOAN  |y 0  |4 1