The Political economy of advertising /

Corporate συγγραφέας: American Enterprise Institute for Public Policy Research.
Άλλοι συγγραφείς: Tuerck, David G.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Washington : American Enterprise Institute for Public Policy Research, 1978.
Σειρά: AEI symposia.
Ταξινομικός αριθμός: 659.1 PO
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Papers presented at a conference held at the American Enterprise Institute, July 9, 1976.
Φυσική περιγραφή: 217 σ. : εικ. ; 23 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.
ISBN: 0844721100 pbk.