The Political economy of advertising /

Corporate συγγραφέας: American Enterprise Institute for Public Policy Research.
Άλλοι συγγραφείς: Tuerck, David G.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Washington : American Enterprise Institute for Public Policy Research, 1978.
Σειρά: AEI symposia.
Ταξινομικός αριθμός: 659.1 PO
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01078nam a2200265 a 4500
001 1/6767
008 771221s1978 dcua b 10000 eng
020 |a 0844721100 pbk. 
035 |l 7064 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 659.1 PO 
245 0 4 |a The Political economy of advertising /  |c edited by David G. Tuerck. 
260 |a Washington :  |b American Enterprise Institute for Public Policy Research,  |c 1978. 
300 |a 217 σ. :  |b εικ. ;  |c 23 εκ. 
490 1 |a AEI symposia ; 
500 |a Papers presented at a conference held at the American Enterprise Institute, July 9, 1976. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Advertising  |x Public service  |x Congresses. 
650 4 |a Government advertising  |x Congresses. 
650 4 |a Advertising  |x Corrective  |x Congresses. 
700 1 |a Tuerck, David G. 
710 2 |a American Enterprise Institute for Public Policy Research. 
830 |a AEI symposia. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 659.1 PO  |p 00109438  |q 00109438  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/03/7064_0844721100.jpg  |z pbk.