3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /
από: Eberly, David H.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Sams teach yourself direct X 7 in 24 hours /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Dunlop, Robert. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Shepherd, Dale. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Indianapolis :
SAMS,
2000
|
Ταξινομικός αριθμός: |
006.6 DU |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /
από: Eberly, David H.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Real-time shader programming covering DirectX 9.0 /
από: Fosner, Ron.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
3D computer graphics /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
3D graphics programming: games and beyond : theory and practice of computer graphics in c /
από: Savchenko, Sergei.
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
3D modeling & surfacing /
από: Fleming, Bill, 1969-
Στοιχεία έκδοσης: (1999)