Αντιλαμβανόμενος βαθμός της εικόνας των καταναλωτών αλκοολούχων ποτών βάσει του δημογραφικού τους προφίλ και μέθοδοι προώθησης προϊόντων /
από: Τουμπέκη, Ειρήνη Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα : Ομάδα έρευνας : τρόφιμα - ποτά.
Αποθηκεύτηκε σε:
Corporate συγγραφέας: | Ινστιτούτο Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Μεσσήνη, Χ. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
IOBE,
1993.
|
Σειρά: |
Μονάδα Κλαδικής Βιομηχανικής Ερευνάς και Ενημερώσεως ;
112. |
Ταξινομικός αριθμός: |
641.21.945 ΚΛ. |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Αντιλαμβανόμενος βαθμός της εικόνας των καταναλωτών αλκοολούχων ποτών βάσει του δημογραφικού τους προφίλ και μέθοδοι προώθησης προϊόντων /
από: Τουμπέκη, Ειρήνη Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
H εναρμόνιση της φορολογίας καυσίμων και οινοπνευματωδών ποτών /
από: Μανεσιώτης, Βασίλειος.
Στοιχεία έκδοσης: (1991) -
Αλκοολούχα, μελέτη περίπτωσης Ελλάδος - Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων : μελέτη περίπτωσης ενός προϊόντος δύο αγορών. Σύντομη παρουσίαση του ομίλου Campari και των δραστηριοτήτων του. Γνωριμία με το προϊόν αναφοράς Campari. Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς οινοπνευματωδών και της αγοράς των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων και ανάλυση του Brand plan ανά χώρα. Σύγκριση των αγορών και εξαγωγή συμπερασμάτων /
από: Τσαγκαράκης, Νικόλαος Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Χυμοί - Αναψυκτικά.
Στοιχεία έκδοσης: (1995) -
Το μίγμα προβολής ενός αλκοολούχου ποτού : μελέτη περίπτωσης /
από: Γκιάστας, Ευάγγελος Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)