Διαχείριση δεδομένων και επιχειρηματική ευφυΐα Θεωρία και εφαρμογές για στελέχη επιχειρήσεων

Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές διοίκησης επιχειρήσεων ή/και μάρκετινγκ και καλύπτει δύο βασικές αλληλένδετες μεταξύ τους γνωστικές περιοχές της πληροφορικής. Στο πρώτο μέρος του το βιβλίο περιλαμβάνει τις βασικές αρχές βάσεων δεδομένων και ειδικότερα θέματα συλλογής και αξιολόγησης...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Σταλίδης, Γεώργιος.
Άλλοι συγγραφείς: Καρδαράς, Δημήτριος, Διαμαντάρας, Κωνσταντίνος
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 658.4
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 07220nam a2200385 a 4500
001 kal1161
003 Gr-AtHEAL
005 20160427101323.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606033988 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 658.4  |2 23 
100 1 |a Σταλίδης, Γεώργιος.  |8 680 
245 1 0 |a Διαχείριση δεδομένων και επιχειρηματική ευφυΐα  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |b Θεωρία και εφαρμογές για στελέχη επιχειρήσεων  |c Σταλίδης, Γεώργιος ; Καρδαράς, Δημήτριος ; Κριτικός αναγνώστης,Διαμαντάρας, Κωνσταντίνος ; Γραφιστική επιμέλεια,Τριανταφύλλου, Σωτήριος. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
505 0 |a Κεφάλαιο 1. Εισαγωγή στην βασιμένη σε δεδομένα επιχειρηματική ευφυϊα<br/>Κεφάλαιο 2. Δεδομένα και πληροφορίες<br/>Κεφάλαιο 3. Το σχεσιακό μοντέλο Βάσεων Δεδομένων<br/>Κεφάλαιο 4. Σχεδιασμός και υλοποίηση μιας σχεσιακής βάσης δεδομένων<br/>Κεφάλαιο 5. Μετατροπή των δεδομένων σε πληροφορία<br/>Κεφάλαιο 6. Μέθοδοι εξόρυξης γνώσης από δεδομένα<br/>Κεφάλαιο 7. Εφαρμογές επιχειρηματικής ευφυΐας<br/>Κεφάλαιο 8. Μοντελοποίηση Γνώσης και Βάσεις Γνώσης<br/>Κεφάλαιο 9. Συστήματα συστάσεων (Recommender systems) 
520 |a Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές διοίκησης επιχειρήσεων ή/και μάρκετινγκ και καλύπτει δύο βασικές αλληλένδετες μεταξύ τους γνωστικές περιοχές της πληροφορικής. Στο πρώτο μέρος του το βιβλίο περιλαμβάνει τις βασικές αρχές βάσεων δεδομένων και ειδικότερα θέματα συλλογής και αξιολόγησης δεδομένων σε περιβάλλον επιχειρήσεων. Στο δεύτερο μέρος εισάγει τους αναγνώστες στα θέματα επιχειρηματικής ευφυΐας όπως εξόρυξη γνώσης από δεδομένα, επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, μοντέλα πρόβλεψης, αναπαράσταση γνώσης και στήριξη αποφάσεων. Σκοπός του βιβλίου συνολικά είναι η εξοικείωση, μέσω εύληπτης θεωρίας και πρακτικών εφαρμογών, με τα σύγχρονα εργαλεία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, της εξαγωγής γνώσης και της αποτελεσματικής χρήσης της γνώσης αυτής στην επίλυση προβλημάτων. Παρουσιάζονται εφαρμογές όπως πρόβλεψη συμπεριφοράς καταναλωτών, επιλογή αγοράς στόχου, τοποθέτηση προϊόντων, μέτρηση της αποτελεσματικότητας ενεργειών προώθησης, εντοπισμός ευκαιριών διασταυρωμένων πωλήσεων, κ.α. Εξετάζονται επίσης μέθοδοι υποστήριξης αποφάσεων βασισμένες σε γνώση και παρουσιάζονται τεχνολογίες δημιουργίας μοντέλων επεξήγησης ή πρόβλεψης για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων, όπως εξεύρεση καταναλωτικών προτύπων, μέτρηση πιστότητας πελατών και προσδιορισμός των παραγόντων που την επηρεάζουν. Το σύγγραμμα θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες ενός προπτυχιακού φοιτητή διοίκησης επιχειρήσεων και θα διαφέρει τόσο από συγγράμματα για πληροφορικούς ή μηχανικούς (που εμβαθύνουν στη θεωρητική θεμελίωση), όσο και από πρακτικούς οδηγούς χρήσης λογισμικού. Θα παρέχονται στοιχεία θεωρίας που θα επαρκούν στην κατανόηση των βασικών αρχών και τρόπου σκέψης που απαιτείται για την επίλυση τυπικών (αλλά όχι τυποποιημένων) προβλημάτων, αλλά θα περιλαμβάνονται και εφόδια πρακτικής εφαρμογής. Επίσης το σύγγραμμα διαχωρίζεται από βιβλία που περιορίζονται στην παρουσίαση συστημάτων ή στη συζήτηση περιπτώσεων αλλά καθοδηγεί τον αναγνώστη στο να επιλύει το ίδιος πραγματικά προβλήματα. 
650 0 |a Business intelligence  |8 2641 
653 |a Πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ 
653 |a Βάσεις δεδομένων 
653 |a Αναλυτική επεξεργασία δεδομένων 
653 |a Επιχειρηματική ευφυΐα 
653 |a Εξαγωγή γνώσης 
653 |a Επιστήμη υπολογιστών/Πληροφορική  |a Ευφυή συστήματα  |a Βασική αναπαράσταση γνώσης και συλλογιστική 
653 |a Επιστήμη υπολογιστών/Πληροφορική  |a Διαχείριση πληροφορίας  |a Εξόρυξη δεδομένων 
653 |a Επιστήμη υπολογιστών/Πληροφορική  |a Διαχείριση πληροφορίας  |a Συστήματα βάσεων δεδομένων 
700 1 |a Καρδαράς, Δημήτριος  |e Συγγραφέας  |8 681 
700 1 |a Διαμαντάρας, Κωνσταντίνος  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 682 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/1161  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25678139  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_400000000000000_ΣΤΑ  |7 0  |8 KALL  |8 572  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 658.4 ΣΤΑ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 11-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS