Το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών
Στόχος του βιβλίου είναι να συνεισφέρει στον διάλογο που δημιουργείται για το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών (4-7 ετών). Εστιάζοντας στις βασικές συνισταμένες για τη σχεδιασμένη ένταξη του παιχνιδιού στη μαθηματική εκπαίδευση δημιουργούνται νέα ερωτήματα και προκύπτουν προβλημ...
Κύριος συγγραφέας: | Σκουμπουρδή, Χρυσάνθη. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Καλαβάσης, Φραγκίσκος |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
Ταξινομικός αριθμός: |
372.704 |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Πίνακας περιεχομένων:
- Εισαγωγή Α΄ ΜέροςΘεωρητικά ζητήματα για το παιχνίδιΑ.1 Οι διαδρομές του παιχνιδιού στο πέρασμα των χρόνωνΑ.2 Θεωρίες για το παιχνίδιΑ.3 Θεωρία Παιγνίων Β΄ ΜέροςΕρευνητικά ζητήματα για το παιχνίδιΒ.1 Στάσεις και απόψεις για το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευσηΒ.2 Συνέπειες από την ένταξη παιχνιδιών στη μαθηματική εκπαίδευσηΓ΄ ΜέροςΖητήματα της εκπαιδευτικής πράξης για το παιχνίδιΓ.1 Το παιχνίδι στον διδακτικό σχεδιασμό της μαθηματικής εκπαίδευσηςΓ.2 Παιχνίδι, παιγνιώδης δραστηριότητα, τυπική δραστηριότηταΓ.3 Κατηγορίες και παραδείγματα παιχνιδιών για τα μαθηματικάΔ΄ ΜέροςΖητήματα σχεδιασμού για το παιχνίδιΔ.1 Αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τα μαθηματικά. Παραδείγματα σχεδιασμένων εκπαιδευτικών παιχνιδιών Δ.2 Δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην τάξη των μαθηματικώνΕ΄ ΜέροςΠαράρτημαΕπίλογος