Το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών

Στόχος του βιβλίου είναι να συνεισφέρει στον διάλογο που δημιουργείται για το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών (4-7 ετών). Εστιάζοντας στις βασικές συνισταμένες για τη σχεδιασμένη ένταξη του παιχνιδιού στη μαθηματική εκπαίδευση δημιουργούνται νέα ερωτήματα και προκύπτουν προβλημ...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Σκουμπουρδή, Χρυσάνθη.
Άλλοι συγγραφείς: Καλαβάσης, Φραγκίσκος
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 372.704
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Πίνακας περιεχομένων:
  • Εισαγωγή Α΄ ΜέροςΘεωρητικά ζητήματα για το παιχνίδιΑ.1 Οι διαδρομές του παιχνιδιού στο πέρασμα των χρόνωνΑ.2 Θεωρίες για το παιχνίδιΑ.3 Θεωρία Παιγνίων Β΄ ΜέροςΕρευνητικά ζητήματα για το παιχνίδιΒ.1 Στάσεις και απόψεις για το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευσηΒ.2 Συνέπειες από την ένταξη παιχνιδιών στη μαθηματική εκπαίδευσηΓ΄ ΜέροςΖητήματα της εκπαιδευτικής πράξης για το παιχνίδιΓ.1 Το παιχνίδι στον διδακτικό σχεδιασμό της μαθηματικής εκπαίδευσηςΓ.2 Παιχνίδι, παιγνιώδης δραστηριότητα, τυπική δραστηριότηταΓ.3 Κατηγορίες και παραδείγματα παιχνιδιών για τα μαθηματικάΔ΄ ΜέροςΖητήματα σχεδιασμού για το παιχνίδιΔ.1 Αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τα μαθηματικά. Παραδείγματα σχεδιασμένων εκπαιδευτικών παιχνιδιών Δ.2 Δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην τάξη των μαθηματικώνΕ΄ ΜέροςΠαράρτημαΕπίλογος