Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ

Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ένα περιβάλλον ενοποίησης των αγορών προϊόντων, υπηρεσιών και παραγωγικών συντελεστών που οδηγεί μέσω της αλληλοσύνδεσης και αλληλεξάρτησης των εθνικών οικονομιών στη διαμόρφωση της παγκοσμιοποίησης. Υπό αυτό το πρίσμα, αναλύονται αρχικά οι αποφάσεις διεθνοπο...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος.
Άλλοι συγγραφείς: Σαλαμούρα, Μαρία, Τζαναβάρας, Βασίλης, Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 658.8
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 07945nam a2200505 a 4500
001 kal1552
003 Gr-AtHEAL
005 20160425121841.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606032110 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 658.8  |2 23 
100 1 |a Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος.  |8 1333 
245 1 0 |a Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |c Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος ; Τζαναβάρας, Βασίλης ; Σαλαμούρα, Μαρία ; Κριτικός αναγνώστης,Αυλωνίτης, Γεώργιος ; Γραφιστική επιμέλεια,Λυμπεροπούλου, Μαρίνα ; Τεχνική επιμέλεια,Στραγάλη, Φαίδρα ; Γλωσσική επιμέλεια,Ρηγοπούλου, Σταυρούλα. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
505 0 |a ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1: ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, 2: ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 3: Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 4: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, 5: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 6: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 7: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 8: ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO και 9: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ “ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ ΤΕΤΡΑΜΥΘΟΣ” ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ EIMSO. ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΡΩΝ 
520 |a Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ένα περιβάλλον ενοποίησης των αγορών προϊόντων, υπηρεσιών και παραγωγικών συντελεστών που οδηγεί μέσω της αλληλοσύνδεσης και αλληλεξάρτησης των εθνικών οικονομιών στη διαμόρφωση της παγκοσμιοποίησης. Υπό αυτό το πρίσμα, αναλύονται αρχικά οι αποφάσεις διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, τα στελέχη του Μάρκετινγκ οφείλουν να μην περιορίζουν τον ορίζοντα διαμόρφωσης των στρατηγικών τους αποφάσεων στα εθνικά τους σύνορα, αλλά να εξετάζουν τις τάσεις και εξελίξεις ενός παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος. Κάτι τέτοιο θα καταστεί εφικτό μέσω της μελέτης των επιδράσεων του διεθνούς εμπορίου και των ξένων αμέσων επενδύσεων στις οικονομίες των χωρών όπου δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις τους. Ταυτόχρονα, πρέπει να ερευνούν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε κάθε επιμέρους αγορά, ώστε να διαμορφώνουν στρατηγικές προσαρμοσμένες στις τοπικές ιδιαιτερότητες ολοένα και περισσότερο ομοιογενοποιούμενων αγορών. Οι στρατηγικές αυτές θα βασίζονται σε συστήματα πληροφοριών Μάρκετινγκ, τόσο για τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις, όσο και για τους μελλοντικούς ανταγωνιστές και τους πελάτες στις ξένες αγορές, στις οποίες πρόκειται να επεκταθούν. Στη συνέχεια, περιγράφονται αναλυτικά οι αποφάσεις σχετικά με τον προγραμματισμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται διεθνώς. Οι αποφάσεις αυτές αφορούν στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής & logistics, καθώς και στρατηγικές προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές. Τέλος, περιγράφεται η ανάλυση της διαδικασίας του στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού στο Διεθνές Μάρκετινγκ, μέσω της εκπόνησης ενός διεθνούς στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ, καθώς και οι τρόποι ελέγχου ως αποφασιστικοί παράγοντες ανταγωνιστικότητας και επιχειρηματικών επιδόσεων στις δραστηριότητες της διεθνούς επιχείρησης. 
650 0 |a Export marketing  |8 2416 
650 0 |a International trade  |8 2417 
653 |a Διεθνείς στρατηγικές προβολής και επικοινωνίας 
653 |a Διεθνής διανομή 
653 |a Διεθνής τιμολογιακή πολιτική 
653 |a Διεθνής πολιτική προϊόντος 
653 |a Διεθνές περιβάλλον 
653 |a Διεθνές εμπόριο 
653 |a Εξαγωγές 
653 |a Παγκοσμιοποίηση 
653 |a Διεθνοποίηση των επιχειρήσεων 
653 |a Εξωστρέφεια 
653 |a Διεθνές μάρκετινγκ 
653 |a Οικονομικές επιστήμες  |a Διοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά των επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, λογιστική  |a Μάρκετινγκ και διαφήμιση 
653 |a Οικονομικές επιστήμες  |a Διεθνής οικονομική  |a Παγκοσμιοποίηση 
653 |a Οικονομικές επιστήμες  |a Διεθνής οικονομική  |a Παράγοντας διεθνούς/ων κίνησης/εων και διεθνείς επιχειρήσεις 
653 |a Οικονομικές επιστήμες  |a Διεθνής οικονομική  |a Εμπόριο 
653 |a Οικονομικές επιστήμες  |a Διοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά των επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, λογιστική 
700 1 |a Σαλαμούρα, Μαρία  |e Συγγραφέας  |8 1334 
700 1 |a Τζαναβάρας, Βασίλης  |e Συγγραφέας  |8 1463 
700 1 |a Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι.,  |d 1949-  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 1336 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/1552  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25680870  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_800000000000000_ΛΥΜ  |7 0  |8 KALL  |8 846  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 658.8 ΛΥΜ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 22-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS