Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ

Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ένα περιβάλλον ενοποίησης των αγορών προϊόντων, υπηρεσιών και παραγωγικών συντελεστών που οδηγεί μέσω της αλληλοσύνδεσης και αλληλεξάρτησης των εθνικών οικονομιών στη διαμόρφωση της παγκοσμιοποίησης. Υπό αυτό το πρίσμα, αναλύονται αρχικά οι αποφάσεις διεθνοπο...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος.
Άλλοι συγγραφείς: Σαλαμούρα, Μαρία, Τζαναβάρας, Βασίλης, Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 658.8
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Πίνακας περιεχομένων:
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1: ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, 2: ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 3: Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 4: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, 5: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 6: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 7: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 8: ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO και 9: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ “ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ ΤΕΤΡΑΜΥΘΟΣ” ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ EIMSO. ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΡΩΝ