Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση
Οι βασικοί εκπαιδευτικοί στόχοι του συγγράμματος είναι:- η κατανόηση του παιδαγωγικού και τεχνολογικού υποβάθρου των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων προγραμματισμού και χρήσης τεχνολογιών για την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- η απόκτηση γ...
Κύριος συγγραφέας: | Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Δημητριάδης, Σταύρος, Μπούρας, Χρήστος |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.3 |
Θέματα: |
Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής
> Εκπαιδευτική τεχνολογία
> Εκπαίδευση υποβοηθούμενη από υπολογιστή
|
Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Περίληψη: |
Οι βασικοί εκπαιδευτικοί στόχοι του συγγράμματος είναι:- η κατανόηση του παιδαγωγικού και τεχνολογικού υποβάθρου των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων προγραμματισμού και χρήσης τεχνολογιών για την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων εφαρμογής αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου.Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων το βιβλίο διακρίνεται σε τρεις ενότητες:Ενότητα Α: Παιδαγωγικό και τεχνολογικό υπόβαθρο των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από τα παρακάτω κεφάλαια:Κεφ. 1: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική ΤεχνολογίαΚεφ. 2: Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα Διαδικτύου: Χαρακτηριστικά & ΕίδηΚεφ. 3: Χρήση, Σχεδιασμός και Επιλογή Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων ΔιαδικτύουΚεφ. 4: Τεχνολογίες και Πρότυπα για την Υποστήριξη Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων ΔιαδικτύουΕνότητα Β: Υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από τα παρακάτω νέα κεφάλαια:Κεφ. 5: Βασικές Τεχνολογίες για την Υποστήριξη ΕΠΔ Κεφ. 6: Εγκατάσταση και Χρήση LMS MoodleΚεφ. 7: Υλοποίηση Δυναμικού Εκπαιδευτικού ΙστοτόπουΕνότητα Γ: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Δικτυακών Τόπων. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από το (ομώνυμο) κεφάλαιο 8. |
---|---|
ISBN: |
9789606031304 |