Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση

Οι βασικοί εκπαιδευτικοί στόχοι του συγγράμματος είναι:- η κατανόηση του παιδαγωγικού και τεχνολογικού υποβάθρου των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων προγραμματισμού και χρήσης τεχνολογιών για την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- η απόκτηση γ...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος.
Άλλοι συγγραφείς: Δημητριάδης, Σταύρος, Μπούρας, Χρήστος
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 371.3
Θέματα:
Php
CSS
UML
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 06407nam a2200685 a 4500
001 kal3200
003 Gr-AtHEAL
005 20160505103338.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606031304 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 371.3  |2 23 
100 1 |a Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος.  |8 2021 
245 1 0 |a Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |b Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση  |c Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος ; Κριτικός αναγνώστης,Δημητριάδης, Σταύρος ; Κριτικός αναγνώστης,Μπούρας, Χρήστος ; Τεχνική επιμέλεια,Τέγος, Στέργιος ; Τεχνική επιμέλεια,Μαυρίδης, Απόστολος. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
520 |a Οι βασικοί εκπαιδευτικοί στόχοι του συγγράμματος είναι:- η κατανόηση του παιδαγωγικού και τεχνολογικού υποβάθρου των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων προγραμματισμού και χρήσης τεχνολογιών για την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων εφαρμογής αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου.Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων το βιβλίο διακρίνεται σε τρεις ενότητες:Ενότητα Α: Παιδαγωγικό και τεχνολογικό υπόβαθρο των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από τα παρακάτω κεφάλαια:Κεφ. 1: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική ΤεχνολογίαΚεφ. 2: Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα Διαδικτύου: Χαρακτηριστικά & ΕίδηΚεφ. 3: Χρήση, Σχεδιασμός και Επιλογή Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων ΔιαδικτύουΚεφ. 4: Τεχνολογίες και Πρότυπα για την Υποστήριξη Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων ΔιαδικτύουΕνότητα Β: Υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από τα παρακάτω νέα κεφάλαια:Κεφ. 5: Βασικές Τεχνολογίες για την Υποστήριξη ΕΠΔ Κεφ. 6: Εγκατάσταση και Χρήση LMS MoodleΚεφ. 7: Υλοποίηση Δυναμικού Εκπαιδευτικού ΙστοτόπουΕνότητα Γ: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Δικτυακών Τόπων. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από το (ομώνυμο) κεφάλαιο 8. 
650 0 |a Educational technology  |8 2671 
653 |a Αξιολόγηση εκπαιδευτικού περιεχομένου 
653 |a Αξιολόγηση ευχρηστίας 
653 |a Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού 
653 |a Βάσεις δεδομένων 
653 |a Γλώσσα Php 
653 |a Δυναμικές ιστοσελίδες 
653 |a MySQL 
653 |a Php 
653 |a Apache 
653 |a Σχεδιοκίνηση 
653 |a Διάταξη σχεδίασης 
653 |a Μορφοποίηση ιστοσελίδας 
653 |a Cascading style sheets 
653 |a CSS 
653 |a HTML5 
653 |a Φόρμες 
653 |a Διάταξη στοιχείων 
653 |a HTML 
653 |a Εκπαιδευτικά πρότυπα 
653 |a Πρωτόκολλα πραγματικού χρόνου 
653 |a Πρωτόκολλα επικοινωνίας 
653 |a Αρχιτεκτονικές συνεργατικών συστημάτων 
653 |a Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης 
653 |a Ιστολόγια 
653 |a WEB 2.0 
653 |a UML 
653 |a Ευφυή διδακτικά συστήματα 
653 |a Προσαρμοστικά συστήματα υπερμέσων 
653 |a Εικονικά μαθησιακά περιβάλλοντα 
653 |a Θεωρίες μάθησης 
653 |a Εκπαιδευτικά/Μαθησιακά περιβάλλοντα διαδικτύου, εκπαιδευτική τεχνολογία 
653 |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής  |a Εκπαιδευτική τεχνολογία  |a Εκπαίδευση υποβοηθούμενη από υπολογιστή 
653 |a Τεχνολογία και επιστήμες μηχανικών  |a Μηχανική και τεχνολογία τηλεπικοινωνιών  |a Τεχνολογίες παγκόσμιου ιστού 
653 |a Επιστήμη υπολογιστών/Πληροφορική  |a Αρχές ανάπτυξης λογισμικού 
700 1 |a Δημητριάδης, Σταύρος  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 2023 
700 1 |a Μπούρας, Χρήστος  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 2024 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/3200  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25678383  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_300000000000000_ΤΣΙ  |7 0  |8 KALL  |8 597  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 371.3 ΤΣΙ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 11-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS