Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση
Οι βασικοί εκπαιδευτικοί στόχοι του συγγράμματος είναι:- η κατανόηση του παιδαγωγικού και τεχνολογικού υποβάθρου των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων προγραμματισμού και χρήσης τεχνολογιών για την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- η απόκτηση γ...
| Κύριος συγγραφέας: | Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος. |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Δημητριάδης, Σταύρος, Μπούρας, Χρήστος |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
| Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
371.3 |
| Θέματα: |
Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής
> Εκπαιδευτική τεχνολογία
> Εκπαίδευση υποβοηθούμενη από υπολογιστή
|
| Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
| LEADER | 06407nam a2200685 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kal3200 | ||
| 003 | Gr-AtHEAL | ||
| 005 | 20160505103338.0 | ||
| 006 | m d | ||
| 008 | 160413s2015 gr s gre|c | ||
| 020 | |a 9789606031304 | ||
| 040 | |a GR-AtHEAL |b gre |c GR-AtHEAL | ||
| 082 | 0 | 4 | |a 371.3 |2 23 |
| 100 | 1 | |a Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος. |8 2021 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου |h [Ηλεκτρονικός πόρος] |b Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση |c Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος ; Κριτικός αναγνώστης,Δημητριάδης, Σταύρος ; Κριτικός αναγνώστης,Μπούρας, Χρήστος ; Τεχνική επιμέλεια,Τέγος, Στέργιος ; Τεχνική επιμέλεια,Μαυρίδης, Απόστολος. |
| 260 | |a Αθήνα : |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, |c c2015. | ||
| 490 | |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος |8 40 | ||
| 520 | |a Οι βασικοί εκπαιδευτικοί στόχοι του συγγράμματος είναι:- η κατανόηση του παιδαγωγικού και τεχνολογικού υποβάθρου των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων προγραμματισμού και χρήσης τεχνολογιών για την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου,- η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων εφαρμογής αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου.Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων το βιβλίο διακρίνεται σε τρεις ενότητες:Ενότητα Α: Παιδαγωγικό και τεχνολογικό υπόβαθρο των Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από τα παρακάτω κεφάλαια:Κεφ. 1: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική ΤεχνολογίαΚεφ. 2: Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα Διαδικτύου: Χαρακτηριστικά & ΕίδηΚεφ. 3: Χρήση, Σχεδιασμός και Επιλογή Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων ΔιαδικτύουΚεφ. 4: Τεχνολογίες και Πρότυπα για την Υποστήριξη Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων ΔιαδικτύουΕνότητα Β: Υλοποίηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Διαδικτύου. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από τα παρακάτω νέα κεφάλαια:Κεφ. 5: Βασικές Τεχνολογίες για την Υποστήριξη ΕΠΔ Κεφ. 6: Εγκατάσταση και Χρήση LMS MoodleΚεφ. 7: Υλοποίηση Δυναμικού Εκπαιδευτικού ΙστοτόπουΕνότητα Γ: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Δικτυακών Τόπων. Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελείται από το (ομώνυμο) κεφάλαιο 8. | ||
| 650 | 0 | |a Educational technology |8 2671 | |
| 653 | |a Αξιολόγηση εκπαιδευτικού περιεχομένου | ||
| 653 | |a Αξιολόγηση ευχρηστίας | ||
| 653 | |a Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού | ||
| 653 | |a Βάσεις δεδομένων | ||
| 653 | |a Γλώσσα Php | ||
| 653 | |a Δυναμικές ιστοσελίδες | ||
| 653 | |a MySQL | ||
| 653 | |a Php | ||
| 653 | |a Apache | ||
| 653 | |a Σχεδιοκίνηση | ||
| 653 | |a Διάταξη σχεδίασης | ||
| 653 | |a Μορφοποίηση ιστοσελίδας | ||
| 653 | |a Cascading style sheets | ||
| 653 | |a CSS | ||
| 653 | |a HTML5 | ||
| 653 | |a Φόρμες | ||
| 653 | |a Διάταξη στοιχείων | ||
| 653 | |a HTML | ||
| 653 | |a Εκπαιδευτικά πρότυπα | ||
| 653 | |a Πρωτόκολλα πραγματικού χρόνου | ||
| 653 | |a Πρωτόκολλα επικοινωνίας | ||
| 653 | |a Αρχιτεκτονικές συνεργατικών συστημάτων | ||
| 653 | |a Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης | ||
| 653 | |a Ιστολόγια | ||
| 653 | |a WEB 2.0 | ||
| 653 | |a UML | ||
| 653 | |a Ευφυή διδακτικά συστήματα | ||
| 653 | |a Προσαρμοστικά συστήματα υπερμέσων | ||
| 653 | |a Εικονικά μαθησιακά περιβάλλοντα | ||
| 653 | |a Θεωρίες μάθησης | ||
| 653 | |a Εκπαιδευτικά/Μαθησιακά περιβάλλοντα διαδικτύου, εκπαιδευτική τεχνολογία | ||
| 653 | |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής |a Εκπαιδευτική τεχνολογία |a Εκπαίδευση υποβοηθούμενη από υπολογιστή | ||
| 653 | |a Τεχνολογία και επιστήμες μηχανικών |a Μηχανική και τεχνολογία τηλεπικοινωνιών |a Τεχνολογίες παγκόσμιου ιστού | ||
| 653 | |a Επιστήμη υπολογιστών/Πληροφορική |a Αρχές ανάπτυξης λογισμικού | ||
| 700 | 1 | |a Δημητριάδης, Σταύρος |e Κριτικός αναγνώστης |8 2023 | |
| 700 | 1 | |a Μπούρας, Χρήστος |e Κριτικός αναγνώστης |8 2024 | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://hdl.handle.net/11419/3200 |z Πλήρες Κείμενο - Full text |
| 907 | |a .b25678383 |b 12-06-18 |c 29-07-16 | ||
| 949 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_300000000000000_ΤΣΙ |7 0 |8 KALL |8 597 |d 2016-04-13 |r 2016-04-13 |w 2016-04-13 |z 371.3 ΤΣΙ |o SEAB KALLIPOS | ||
| 998 | |a 80 |a 01 |a 02 |a 03 |a 04 |a 05 |a 06 |a 07 |a 08 |a 09 |a 10 |a 11 |a 12 |a 13 |a 14 |a 15 |a 16 |a 17 |a 18 |a 19 |a 20 |a 21 |a 22 |a 23 |a 24 |a 25 |a 26 |b 11-05-17 |c m |d z |e - |f gre |g gr |h 0 | ||
| 942 | |2 ddc |c KALLIPOS | ||


