Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό

Το βιβλίο καλύπτει τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης που προτείνουν προδιαγραφές για τη σχεδίαση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού (ΕΛ). Τα κεφάλαια είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε καθένα από αυτά να αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη θεωρία συνοδευόμενη από θέματα σχεδίασης/ανάπτυξης ΕΛ που προδιαγράφετα...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Δημητριάδης, Σταύρος.
Άλλοι συγγραφείς: Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 371.33
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 05746nam a2200337 a 4500
001 kal3397
003 Gr-AtHEAL
005 20160427112044.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606030970 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 371.33  |2 23 
100 1 |a Δημητριάδης, Σταύρος.  |8 1651 
245 1 0 |a Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |c Δημητριάδης, Σταύρος ; Κριτικός αναγνώστης,Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος ; Τεχνική επιμέλεια,Καρακώστας, Αναστάσιος ; Γλωσσική επιμέλεια,Κονάχος, Δημήτριος. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
520 |a Το βιβλίο καλύπτει τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης που προτείνουν προδιαγραφές για τη σχεδίαση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού (ΕΛ). Τα κεφάλαια είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε καθένα από αυτά να αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη θεωρία συνοδευόμενη από θέματα σχεδίασης/ανάπτυξης ΕΛ που προδιαγράφεται από τη θεωρία. Το βιβλίο προτείνεται για αναγνώστες με υπόβαθρο:(α) Τεχνολογικό (πχ. φοιτητές τμημάτων Πληροφορικής) περιλαμβάνοντας θέματα όπως: αρχιτεκτονική λογισμικού και διαγράμματα UML, σχεδίαση διεπαφής, γλώσσες/εργαλεία μοντελοποίησης (IMS-LD), αρχιτεκτονικές προσαρμοστικών και ευφυών τεχνολογικών συστημάτων για τη μάθηση, κλπ. (β) Παιδαγωγικό (πχ. φοιτητές Παιδαγωγικών τμημάτων) καλύπτοντας θέματα: θεωρίες μάθησης & σημαντικοί εκπρόσωποί τους, διδακτικά μοντέλα, μαθησιακές προδιαγραφές ΕΛ, παιδαγωγική αξιοποίηση ΕΛ, κλπ.Το βιβλίο περιλαμβάνει οδηγό χρήσης που προτείνει επιλογές κεφαλαίων και θεματικών ενοτήτων ανάλογα με τον ιδιαίτερο στόχο και υπόβαθρο του διδάσκοντος και των εκπαιδευομένων. Η δομή του βιβλίου οργανώνεται ως εξής:(α) Κεφάλαιο 1: εισαγωγικό κεφάλαιο. Παρουσιάζει ένα συνεπές εννοιολογικό πλαίσιο που αποτελεί βάση για την ανάπτυξη των επόμενων κεφαλαίων. (β) Κεφάλαια 2-7: Κάθε κεφάλαιο φέρει τον τίτλο μιας θεωρίας μάθησης και παρουσιάζει (Α) τις θέσεις της θεωρίας και σχετικές διδακτικές προσεγγίσεις, και (Β) την επίδρασή της στη σχεδίαση ΕΛ (παραδείγματα και αρχιτεκτονικές σχετικών λογισμικών, επίδραση στη σχεδίαση διεπαφών χρήστη, σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και εξελίξεις). (γ) Κεφάλαια 8-9: ειδικά κεφάλαια που εμβαθύνουν σε 2 από τις σημαντικότερες σήμερα περιοχές της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης: (1) Συνεργατική μάθηση με την υποστήριξη υπολογιστή, και (2) Προσαρμοστικά και Ευφυή συστήματα (με έμφαση επίσης στη συνεργασία). Ακόμη περιλαμβάνεται και ένα Παράρτημα (Αρχιτεκτονική λογισμικού & διαγράμματα UML). Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχει η ενότητα "Βοηθήματα Μελέτης" με υλικό εμβάθυνσης (διαδραστικές ερωτήσεις, πηγές, κ.ά.). 
650 0 |a Educational technology  |8 2671 
650 0 |a Education  |x Data processing  |8 2672 
653 |a Σχεδίαση εκπαιδευτικού λογισμικού 
653 |a Εκπαιδευτικό λογισμικό 
653 |a Εκπαιδευτικές τεχνολογίες 
653 |a Θεωρίες μάθησης 
653 |a Επιστήμη υπολογιστών/Πληροφορική  |a Αρχές ανάπτυξης λογισμικού 
700 1 |a Τσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 1652 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/3397  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25678206  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_330000000000000_ΔΗΜ  |7 0  |8 KALL  |8 579  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 371.33 ΔΗΜ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 11-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS