Οικονομική της εκπαίδευσης

Η οικονομική της εκπαίδευσης εμβαθύνει στην κατανόηση, του "πώς" και "γιατί" οι άνθρωποι αποφασίζουν να επενδύσουν σε εκπαίδευση, της μακροχρόνιας επίδρασης της εκπαίδευσης σε διάφορα κοινωνικά και οικονομικά αποτελέσματα, της συμπεριφοράς των οργανισμών που "παράγουν"...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Γιαννακόπουλος, Νικόλαος.
Άλλοι συγγραφείς: Ντεμούσης, Μιχαήλ, Λιανός, Θεόδωρος Π., 1939-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 370
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 05373nam a2200481 a 4500
001 kal3522
003 Gr-AtHEAL
005 20160425151018.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606033360 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 370  |2 23 
100 1 |a Γιαννακόπουλος, Νικόλαος.  |8 1101 
245 1 0 |a Οικονομική της εκπαίδευσης  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |c Γιαννακόπουλος, Νικόλαος ; Ντεμούσης, Μιχαήλ ; Κριτικός αναγνώστης,Λιανός, Θεόδωρος. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
505 |a 1. Εισαγωγή: Οικονομική της Εκπαίδευσης 2. Επένδυση σε εκπαίδευση 3. Η υποχρεωτική εκπαίδευση 4. Εκπαιδευτικά συστήματα και χρηματοδότηση της εκπαίδευσης 5. Τριτοβάθμια εκπαίδευση: οικονομικά στοιχεία και δημόσια πολιτική 6. Το ανθρώπινο κεφάλαιο στην πρώιμη ηλικία 7. Μη γνωστικές δεξιότητες 8. Εκπαιδευτικές ανισότητες και διαγενεακή κινητικότητα 9. Οι κοινωνικές πτυχές της εκπαίδευσης 
520 |a Η οικονομική της εκπαίδευσης εμβαθύνει στην κατανόηση, του "πώς" και "γιατί" οι άνθρωποι αποφασίζουν να επενδύσουν σε εκπαίδευση, της μακροχρόνιας επίδρασης της εκπαίδευσης σε διάφορα κοινωνικά και οικονομικά αποτελέσματα, της συμπεριφοράς των οργανισμών που "παράγουν" εκπαίδευση καθώς και του τρόπου με τον οποίο ο αποτελεσματικός σχεδιασμός και εφαρμογή δημόσιων πολιτικών παρέμβασης επηρεάζει την "παραγωγή" εκπαίδευσης και την αποτελεσματική κατανομή των εκπαιδευτικών πόρων. Η χρήση των αναλυτικών εργαλείων της Μικροοικονομικής αποτελεί το βασικό όχημα ανάλυσης της αξιολόγησης εκπαιδευτικών πολιτικών, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών παρέμβασης στην προσχολική ηλικία, στη χρηματοδότηση της βασικής εκπαίδευσης, στην επιλογή του αντικειμένου σπουδών στην ανώτατη εκπαίδευση και στην αναζήτηση πόρων για τη χρηματοδότηση της επένδυσης σε εκπαίδευση. Στο προτεινόμενο σύγγραμμα θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον εμπειρικό έλεγχο συναφών οικονομικών θεωριών με στόχο την ποσοτικοποίηση των επιπτώσεων που έχουν οι παρεμβατικές πολιτικές στο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. 
650 0 |a Education, economy and society   |8 2440 
653 |a Διαγενεακή κινητικότητα και ανισότητες 
653 |a Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και αποτελεσματικότητα 
653 |a Αγορές δασκάλων 
653 |a Λογοδοσία 
653 |a Μη-γνωσιακές δεξιότητες 
653 |a Εκπαίδευση και οικονομική μεγένθυση 
653 |a Αποδόσεις της εκπαίδευσης 
653 |a Επιλογή αντικειμένου σπουδών 
653 |a Χρηματοδότηση εκπαίδευσης 
653 |a Τριτοβάθμια εκπαίδευση 
653 |a Επιλογή σχολείου 
653 |a Δευτεροβάθμια εκπαίδευση 
653 |a Υποχρεωτική εκπαίδευση 
653 |a Δεξιότητες 
653 |a Εκπαίδευση 
653 |a Οικονομικές επιστήμες  |a Υγεία, εκπαίδευση και πρόνοια  |a Πρόνοια και φτώχεια 
700 1 |a Ντεμούσης, Μιχαήλ  |e Συγγραφέας  |8 1102 
700 1 |a Λιανός, Θεόδωρος Π.,  |d 1939-  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 1103 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/3522  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25681229  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 370_000000000000000_ΓΙΑ  |7 0  |8 KALL  |8 881  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 370 ΓΙΑ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 25-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS