Διεθνοποίηση και διεθνικές επιχειρήσεις
Το βιβλίο στοχεύει στην ανάλυση των πολιτικών διεθνοποίησης των επιχειρήσεων και των μορφών εισόδου τους στις ξένες αγορές, σε ένα περιβάλλον έντονης αλληλοεξάρτησης και αυξανόμενου ανταγωνισμού. Στο πλαίσιο αυτό φιλοδοξεί να διασφαλίσει στο φοιτητή μια σφαιρική εικόνα για την παγκόσμια επέκταση των...
Κύριος συγγραφέας: | Μυλώνη, Βαρβάρα. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Γεωργόπουλος, Αντώνιος, Μπιτζένης, Αριστείδης |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
Ταξινομικός αριθμός: |
338.91 |
Θέματα: |
Οικονομικές επιστήμες
> Οικονομική ανάπτυξη, τεχνολογική αλλαγή, και ανάπτυξη
> Τεχνολογική αλλαγή, έρευνα και ανάπτυξη, δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Οικονομικές επιστήμες
> Διοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά των επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, λογιστική
> Διοίκηση επιχειρήσεων
|
Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|