Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις Από το μοντέλο της απόκλισης στην ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση
Το προτεινόμενο βιβλίο πραγματεύεται τα ζητήματα που σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ), υιοθετώντας εκ προοιμίου τη θέση ότι οι μαθητές με ΜΔ έχουν τη δυνατότητα να πετύχουν ακαδημαϊκά και κοινωνικά, με τις κατάλληλες, έγκαιρες και αποτελεσματικές διδακτικές παρεμβάσεις. Αποτελείται από ε...
Κύριος συγγραφέας: | Τζιβινίκου, Σωτηρία. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Γαλαντόμος, Ιωάννης |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.91 |
Θέματα: |
Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής
> Διδασκαλία και μάθηση (διαδικασίες και μεθοδολογία)
> Διδασκαλία
> Μέθοδοι διδασκαλίας
> Ενισχυτική διδασκαλία
Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής
> Θεωρία της εκπαίδευσης (ευρείες εκπαιδευτικές έννοιες)
> Εκπαιδευτικές μέθοδοι
> Μέθοδοι διδασκαλίας
|
Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
LEADER | 06982nam a2200505 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kal5332 | ||
003 | Gr-AtHEAL | ||
005 | 20160505165500.0 | ||
006 | m d | ||
008 | 160413s2015 gr s gre|c | ||
020 | |a 9789606035005 | ||
040 | |a GR-AtHEAL |b gre |c GR-AtHEAL | ||
082 | 0 | 4 | |a 371.91 |2 23 |
100 | 1 | |a Τζιβινίκου, Σωτηρία. |8 1841 | |
245 | 1 | 0 | |a Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις |h [Ηλεκτρονικός πόρος] |b Από το μοντέλο της απόκλισης στην ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση |c Τζιβινίκου, Σωτηρία ; Κριτικός αναγνώστης,Γαλαντόμος, Ιωάννης ; Τεχνική επιμέλεια,Λουκέρη, Σοφία ; Γλωσσική επιμέλεια,Κίτσιου, Σταυρούλα. |
260 | |a Αθήνα : |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, |c c2015. | ||
490 | |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος |8 40 | ||
520 | |a Το προτεινόμενο βιβλίο πραγματεύεται τα ζητήματα που σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ), υιοθετώντας εκ προοιμίου τη θέση ότι οι μαθητές με ΜΔ έχουν τη δυνατότητα να πετύχουν ακαδημαϊκά και κοινωνικά, με τις κατάλληλες, έγκαιρες και αποτελεσματικές διδακτικές παρεμβάσεις. Αποτελείται από επτά κεφάλαια. *Τα δύο πρώτα κεφάλαια πραγματεύονται τις βασικές έννοιες, τους ορισμούς και τις θεωρητικές προσεγγίσεις που καταγράφονται στη διεθνή βιβλιογραφία καθώς αποτελούν τα σημαντικότερα θέματα συζήτησης και επιστημονικής αντιπαράθεσης στο χώρο των Μάδυτο 3ο κεφ αναφέρεται στην πολυεπίπεδη διδασκαλία, ενώ το επόμενο 4ο κεφ, αναφέρεται στους τρόπους υποστήριξης των μαθητών με ΜΔ στη γενική τάξη, δίνοντας έμφαση στις διαβαθμισμένης έντασης, τροποποιήσεις και προσαρμογές του προγράμματος για να γίνει πιο προσβάσιμο από όλους τους μαθητές.* Τα επόμενα 2 κεφάλαια, δίνουν έμφαση στις στρατηγικές διδασκαλίας και μάθησης για τα βασικά ακαδημαϊκά αντικείμενα, ανάγνωση, γραφή και μαθηματικά, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας της μάθησης και της σχολικής επιτυχίας.* Το τελευταίο, το 7ο κεφ περιλαμβάνει χρηστικό υλικό τόσο για τους ειδικούς παιδαγωγούς των τμημάτων ένταξης, των ΚΕΔΔΥ και των ΕΔΕΑΥ, όσο και των εκπαιδευτικών των τυπικών τάξεων, όπως διαγνωστικά εργαλεία, και σχέδια διδασκαλιών και παρεμβάσεων. Προτείνονται καλές πρακτικές και υποστηρίζεται η χρήση ΤΠΕ.* Το κάθε κεφάλαιο βασίζεται στη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία, υπακούοντας στην επιστημονική και ηθική δεοντολογία, ώστε να μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο υποστηρικτικό υλικό για τα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα.* Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, υπάρχουν ερωτήσεις κατανόησης, και οι σχετικές απαντήσεις για τον έλεγχο και την υποβοήθηση της μάθησης. | ||
650 | 0 | |a Learning disabilities. |8 2801 | |
650 | 0 | |a Teaching Methods. |8 2802 | |
653 | |a Πολυεπίπεδη διδασκαλία | ||
653 | |a Σχεδιασμός μαθήματος | ||
653 | |a Αξιολόγηση | ||
653 | |a Προσαρμοσμένο διδακτικό υλικό | ||
653 | |a Εκπαιδευτικές προσαρμογές | ||
653 | |a Εκπαιδευτικές διευκολύνσεις | ||
653 | |a Εκπαιδευτική υποστήριξη | ||
653 | |a Διδακτικές προσεγγίσεις | ||
653 | |a Ανταπόκριση στην παρέμβαση | ||
653 | |a Ανταπόκριση στη διδασκαλία | ||
653 | |a Στρατηγικές | ||
653 | |a Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις | ||
653 | |a Μαθησιακές δυσκολίες | ||
653 | |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής |a Διδασκαλία και μάθηση (διαδικασίες και μεθοδολογία) |a Διδασκαλία |a Μέθοδοι διδασκαλίας |a Ενισχυτική διδασκαλία | ||
653 | |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής |a Θεωρία της εκπαίδευσης (ευρείες εκπαιδευτικές έννοιες) |a Εκπαιδευτικές μέθοδοι |a Μέθοδοι διδασκαλίας | ||
653 | |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής |a Διδασκαλία και μάθηση (διαδικασίες και μεθοδολογία) |a Μέθοδοι διδασκαλίας | ||
653 | |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής |a Εκπαίδευση (ανά ομάδα) |a Ειδική αγωγή | ||
653 | |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής |a Διδασκαλία και μάθηση (διαδικασίες και μεθοδολογία) | ||
653 | |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής |a Διδακτική | ||
700 | 1 | |a Γαλαντόμος, Ιωάννης |e Κριτικός αναγνώστης |8 1842 | |
856 | 4 | 0 | |u http://hdl.handle.net/11419/5332 |z Πλήρες Κείμενο - Full text |
907 | |a .b2567769x |b 12-06-18 |c 29-07-16 | ||
949 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_910000000000000_ΤΖΙ |7 0 |8 KALL |8 527 |d 2016-04-13 |r 2016-04-13 |w 2016-04-13 |z 371.91 ΤΖΙ |o SEAB KALLIPOS | ||
998 | |a 80 |a 01 |a 02 |a 03 |a 04 |a 05 |a 06 |a 07 |a 08 |a 09 |a 10 |a 11 |a 12 |a 13 |a 14 |a 15 |a 16 |a 17 |a 19 |a 18 |a 20 |a 21 |a 22 |a 23 |a 24 |a 25 |a 26 |b 10-05-17 |c m |d z |e - |f gre |g gr |h 0 | ||
942 | |2 ddc |c KALLIPOS |