Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις Από το μοντέλο της απόκλισης στην ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση
Το προτεινόμενο βιβλίο πραγματεύεται τα ζητήματα που σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ), υιοθετώντας εκ προοιμίου τη θέση ότι οι μαθητές με ΜΔ έχουν τη δυνατότητα να πετύχουν ακαδημαϊκά και κοινωνικά, με τις κατάλληλες, έγκαιρες και αποτελεσματικές διδακτικές παρεμβάσεις. Αποτελείται από ε...
Κύριος συγγραφέας: | Τζιβινίκου, Σωτηρία. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Γαλαντόμος, Ιωάννης |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.91 |
Θέματα: |
Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής
> Διδασκαλία και μάθηση (διαδικασίες και μεθοδολογία)
> Διδασκαλία
> Μέθοδοι διδασκαλίας
> Ενισχυτική διδασκαλία
Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής
> Θεωρία της εκπαίδευσης (ευρείες εκπαιδευτικές έννοιες)
> Εκπαιδευτικές μέθοδοι
> Μέθοδοι διδασκαλίας
|
Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!