Διδακτική της πληροφορικής Πληροφορική στη γενική και ειδική Αγωγή – η συμβολή του διαδικτύου και του web 2.0

Το παρόν βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής όλων των βαθμίδων τυπικής εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής της τεχνικής εκπαίδευσης καθώς και σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής που απευθύνονται σε άτομα με ειδικές δεξιότητες. Το βιβλίο ασχολείται με τη διδακτική της πληροφορικής τόσ...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Στυλιαράς, Γεώργιος.
Άλλοι συγγραφείς: Δήμου, Βικτωρία, Ξένος, Μιχαήλ
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 371.3
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 05358nam a2200325 a 4500
001 kal722
003 Gr-AtHEAL
005 20160426115641.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606030888 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 371.3  |2 23 
100 1 |a Στυλιαράς, Γεώργιος.  |8 1964 
245 1 0 |a Διδακτική της πληροφορικής  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |b Πληροφορική στη γενική και ειδική Αγωγή – η συμβολή του διαδικτύου και του web 2.0  |c Στυλιαράς, Γεώργιος ; Δήμου, Βικτωρία ; Κριτικός αναγνώστης,Ξένος, Μιχαήλ ; Τεχνική επιμέλεια,Λουκέρη, Σοφία ; Τεχνική επιμέλεια,Σπανακά, Αδαμαντία. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
520 |a Το παρόν βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής όλων των βαθμίδων τυπικής εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής της τεχνικής εκπαίδευσης καθώς και σε εκπαιδευτικούς πληροφορικής που απευθύνονται σε άτομα με ειδικές δεξιότητες. Το βιβλίο ασχολείται με τη διδακτική της πληροφορικής τόσο στα πλαίσια της γενικής όσο και στα πλαίσια της ειδικής αγωγής. Χρησιμοποιώντας τις γνωστές θεωρίες μάθησης και τις σύγχρονες διδακτικές τεχνικές και λαμβάνοντας υπόψη την εκτεταμένη χρήση του διαδικτύου τόσο από μαθητές όσο και από εκπαιδευτικούς επιχειρούμε να τεκμηριώσουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση για την διδασκαλία της πληροφορικής με την χρήση web 2.0 εργαλείων και εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα γίνεται σημαντική αναφορά στα νοητικά μοντέλα και στις αναπαραστάσεις στη διδασκαλία της πληροφορικής όπως επίσης και στη διδακτική σημασία αυτών στην ειδική αγωγή. Θεωρώντας σημαντικό τον τεχνολογικό εναλφαβητισμό (ακόμη και στις μέρες μας) και την δεοντολογική χρήση της πληροφορικής μια ενότητα του βιβλίου αναφέρεται και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων πληροφορικής με τη χρήση web 2.0 εργαλείων. Αναγνωρίζοντας τα εκπαιδευτικά σενάρια ως εγγενές συστατικό του εκπαιδευτικού πακέτου που συνοδεύει ένα υπολογιστικό περιβάλλον, δεν παραλείπουμε να ασχοληθούμε με αυτά και να τονίσουμε τη συμβολή τους στην διδακτική της πληροφορικής. Επίσης γίνεται εκτεταμένη αναφορά στην αξιοποίηση των διδακτικών σεναρίων τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή με τη χρήση web 2.0 εργαλείων και δίνονται σχετικά παραδείγματα υλοποίησης εκπαιδευτικών σεναρίων. Τέλος γίνεται αναφορά στις οπτικές αξιολόγησης των web2.0 εργαλείων και κοινωνικών δικτύων τόσο από πλευράς εκπαιδευτικού λογισμικού όσο και από πλευράς ικανοποιητικής αξιοποίησης τους στην διδασκαλία της πληροφορικής στην γενική και ειδική αγωγή. 
650 0 |a Computer science  |x Study and teaching  |8 2545 
653 |a Τεχνολογίες διαδικτύου 
653 |a Ειδική αγωγή 
653 |a Διδακτική 
653 |a Επιστήμη υπολογιστών/πληροφορική 
700 1 |a Δήμου, Βικτωρία  |e Συγγραφέας  |8 1965 
700 1 |a Ξένος, Μιχαήλ  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 1966 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/722  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25677871  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_300000000000000_ΣΤΥ  |7 0  |8 KALL  |8 545  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 371.3 ΣΤΥ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 11-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS