The professional service firm 50: or: fifty ways to transform your "department" into a professional service firm whose trademarks are passion and innovation! /
από: Peters, Thomas J.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Building a chain of customers : linking business functions to create the world class company /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Schonberger, Richard J. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
New York :
Free Press,
1990
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 SCH |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
The professional service firm 50: or: fifty ways to transform your "department" into a professional service firm whose trademarks are passion and innovation! /
από: Peters, Thomas J.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
How to become a rainmaker : the people who get and keep customers /
από: Fox, Jeffrey J., 1945-
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Evaluating marketing actions and outcomes
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
The intelligent organization : winning the global competition with the supply chain idea /
από: Wassermann, Otto.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
The theory of customs unions : a general equilibrium analysis /
από: Lipsey, Richard G., 1928-
Στοιχεία έκδοσης: (1970)