Ποιότητα υπηρεσιών : εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα /
από: Καρασαββαϊδου, Φωτεινή Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ποιότητα παροχής τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Αναγνωστάκη, Μαρία Εμμ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2002
|
Ταξινομικός αριθμός: |
332.1 ΑΝ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/75 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ποιότητα υπηρεσιών : εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα /
από: Καρασαββαϊδου, Φωτεινή Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών και έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες/
από: Στάμου, Πολυξένη-Σπυριδούλα Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Ποιότητα υπηρεσιών στον τουρισμό με κύρια εστίαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης ελληνικής ξενοδοχειακής επιχείρησης/
από: Γάτσα, Αρετή Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Ερευνα: αναγνωρισιμότητα και αξιοποίηση μεθόδων μέτρησης ικανοποίησης πελατών στις ελληνικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών /
από: Μανέτου, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Ποιότητα υπηρεσιών στα τουριστικά γραφεία του νομού Ηρακλείου /
από: Κακουδάκη, Ελευθερία Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)