Customer relationship management (CRM) : δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους /

Κύριος συγγραφέας: Γκιτσάλης. Νικόλαος Π.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2002
Ταξινομικός αριθμός: 658.812 ΓΚ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/78
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01437nam a22002171 4500
001 1/21818
008 020316s2002 gr bm 0 11 gre d
035 |l 22522 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.812 ΓΚ 
100 1 |a Γκιτσάλης. Νικόλαος Π. 
245 1 0 |a Customer relationship management (CRM) :  |b δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους /  |c Νικόλαος Π. Γκιτσάλης 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2002 
300 |a 190 σ. :+  |b πιν. ;  |c 30 εκ.+  |e 1 δισκέτα Η/Υ 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Υπηρεσίες καταναλωτών  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20040709  |h 658.812 ΓΚ  |p 00140419  |q 00140419  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/78