Customer relationship management (CRM) : δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους /

Κύριος συγγραφέας: Γκιτσάλης. Νικόλαος Π.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2002
Ταξινομικός αριθμός: 658.812 ΓΚ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/78
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!
Το σχόλιό σας