Case study για μια ελληνική βιομηχανική επιχείρηση : ανάλυση και παρουσίαση της Α.Γ. Πετζετάκις Α.Ε. /
από: Σιμωτάς, Ηλίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η προώθηση πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ : καταγραφή της προώθησης πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και στο μίγμα προώθησης και επικοινωνίας, όπως παρουσιάζεται στη διεθνή βιβλιογραφία και περιγραφήτης θέσης της στην ελληνική βιομηχανική αγορά /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Θεοδούλου, Ναταλία Κ. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς¨:
Πανεπιστήμιο Πειραιώς,
1999
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΘΕ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Case study για μια ελληνική βιομηχανική επιχείρηση : ανάλυση και παρουσίαση της Α.Γ. Πετζετάκις Α.Ε. /
από: Σιμωτάς, Ηλίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά : εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα, ανάλυση των συνθηκών που ισχύουν στην εν λόγω αγορά και προσδιορισμός της κατάλληλης στρατηγικής των εταιρειών του κλάδου /
από: Φλούδα, Ειρήνη Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Βιομηχανικό Marketing /
από: Πολλάλης, Γιάννης Α.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ : το μάρκετινγκ προίοντων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, τόμος Α /
από: Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-
Στοιχεία έκδοσης: (1992) -
Marketing I /
Στοιχεία έκδοσης: (1999)