Έρευνα μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : άξονες τουριστικής ανάπτυξης της Σκιάθου /
από: Τομαρά, Ευγενία.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Έρευνα marketing τουριστικών προορισμών : το παράδειγμα της αρχαίας Ολυμπίας /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Ζούνη, Γεωργία. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
χ.ε.,
2001
|
Ταξινομικός αριθμός: |
338.43 ZO |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Έρευνα μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : άξονες τουριστικής ανάπτυξης της Σκιάθου /
από: Τομαρά, Ευγενία.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Διεθνής προβολή των τουριστικών προορισμών : ανάλυση των ευκαιριών και απειλών του σύγχρονου περιβάλλοντος /
από: Μπίτζιος, Δημήτριος - Μάριος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Στρατηγική ανάπτυξη τουριστικών προορισμών: η περίπτωση του νομού Μεσσηνίας /
από: Κυριακοπούλου, Χριστίνα.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2019) -
Marketing plan των τουριστικών γραφείων στην Ελλάδα /
από: Βουρδούμπα, Άννα Χ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)