Ποιότητα υπηρεσιών : εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα /

Κύριος συγγραφέας: Καρασαββαϊδου, Φωτεινή Β.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2004
Ταξινομικός αριθμός: 332.1 ΚΑΡ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/491
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01336nam a22002291 4500
001 1/24040
008 021126s2004 gr bm 000 0 gre d
035 |l 25772 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 332.1 ΚΑΡ 
100 1 |a Καρασαββαϊδου, Φωτεινή Β. 
245 1 0 |a Ποιότητα υπηρεσιών :  |b εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα /  |c Καρασαββαϊδου, Φωτεινή Β. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2004 
300 |a 160 σ. :  |b πιν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 δισκέτα Η/Υ 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες  |x Ποιοτικός έλεγχος. 
650 4 |a Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες  |x Εξυπηρέτηση πελατών. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20050118  |h 332.1 ΚΑΡ  |p 00143597  |q 00143597  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/491