Δείκτες και μηχανισμοί μέτρησης ικανοποίησης πελατών σε Αμερική και Ευρώπη : παρουσίαση των υπαρχόντων μοντέλων δείκτη ικανοποίησης πελάτη, σύγκριση τους, εκτίμηση της σημασίας του δείκτη ικανοποίησης πελάτη στην επιχείρηση και του ρόλου τους στη διοίκηση, ανάλυση των αποτελεσμάτων σε Ευρώπη και Αμερική, παρουσίαση και ανάλυση της ελληνικής πραγματικότητας σε σχέση με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών στη βιομηχανία τροφίμων και προτάσεις για το μέλλον/

Κύριος συγγραφέας: Γαλάνης, Δημήτρης Χ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.] , 2000
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'1220 ΓΑΛ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01857nam a2200217 4500
001 1/24485
008 020318s2000 gr bm 000 0 gre d
035 |l 26250 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8'1220 ΓΑΛ 
100 1 |a Γαλάνης, Δημήτρης Χ. 
245 1 0 |a Δείκτες και μηχανισμοί μέτρησης ικανοποίησης πελατών σε Αμερική και Ευρώπη :  |b παρουσίαση των υπαρχόντων μοντέλων δείκτη ικανοποίησης πελάτη, σύγκριση τους, εκτίμηση της σημασίας του δείκτη ικανοποίησης πελάτη στην επιχείρηση και του ρόλου τους στη διοίκηση, ανάλυση των αποτελεσμάτων σε Ευρώπη και Αμερική, παρουσίαση και ανάλυση της ελληνικής πραγματικότητας σε σχέση με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών στη βιομηχανία τροφίμων και προτάσεις για το μέλλον/  |c Γαλάνης, Δημήτρης Χ. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.] ,  |c 2000 
300 |a 99 σ. :  |b σχημ. ;  |c 30 εκ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.) - Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Consumer service  |z United States. 
650 4 |a Quality control. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20050207  |h 658.8'1220 ΓΑΛ  |p 00141015  |q 00141015  |t NOLOAN  |y 23  |4 1