Γενικές αρχές Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο : Εφαρμογή e-Commerce και Τουριστικές Επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Μarketing Mix και Σύγκριση με Παραδοσιακές Μορφές Εμπορίου /

Κύριος συγγραφέας: Σκιαδάς, Χρήστος.
Άλλοι συγγραφείς: Μαρκάκη, Μαρία.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα: Παπασωτηρίου, 2001
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΣΚΙ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01586nam a2200265 a 4500
001 1/25823
008 050419s2001 gr b 00010 gre d
020 |a 9607510933 
035 |l 27642 
082 0 0 |a 658.8 ΣΚΙ 
100 1 |a Σκιαδάς, Χρήστος. 
245 1 0 |a Γενικές αρχές Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο :  |b Εφαρμογή e-Commerce και Τουριστικές Επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Μarketing Mix και Σύγκριση με Παραδοσιακές Μορφές Εμπορίου /  |c Χρήστος Σκιαδάς, Μαρία Μαρκάκη 
260 0 |a Αθήνα:  |b Παπασωτηρίου,  |c 2001 
300 |a 315 σ. ;  |c 25 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο. 
650 4 |a Τουριστικές επιχειρήσεις. 
700 1 |a Μαρκάκη, Μαρία. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20050419  |h 658.8 ΣΚΙ  |p 00148045  |q 00148045  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20060515  |h 658.8 ΣΚΙ  |p 00150707  |q 00150707  |t LOAN  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20060515  |h 658.8 ΣΚΙ  |p 00150708  |q 00150708  |t LOAN  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20060515  |h 658.8 ΣΚΙ  |p 00150709  |q 00150709  |t LOAN  |y 0  |4 4 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20060515  |h 658.8 ΣΚΙ  |p 00150710  |q 00150710  |t LOAN  |y 0  |4 5 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20060515  |h 658.8 ΣΚΙ  |p 00150711  |q 00150711  |t LOAN  |y 0  |4 6