Τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet : εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της υπάρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο(wed advertising) /
από: Αρέθα, Ειρήνη Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Γενικές αρχές Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο : Εφαρμογή e-Commerce και Τουριστικές Επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Μarketing Mix και Σύγκριση με Παραδοσιακές Μορφές Εμπορίου /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Σκιαδάς, Χρήστος. |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Μαρκάκη, Μαρία. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα:
Παπασωτηρίου,
2001
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΣΚΙ |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet : εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της υπάρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο(wed advertising) /
από: Αρέθα, Ειρήνη Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, case studies /
από: Τζωρτζάκης, Κωνσταντίνος Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση /
από: Βακαλοπούλου, Κωνσταντία Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ /
από: Δημητριάδης, Σέργιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο : επιχειρηματική στρατηγική και Marketing στο διαδίκτυο /
από: Πασχόπουλος Αρσένης.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)


