Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων/

Κύριος συγγραφέας: Αντωνάκος, Σταύρος Π.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2005
Ταξινομικός αριθμός: 647.9495 ΑΝΤ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/415
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01350nam a2200217 4500
001 1/26318
008 021126s2005 gr bm 000 0 gre d
035 |l 28152 
082 0 0 |a 647.9495 ΑΝΤ 
100 1 |a Αντωνάκος, Σταύρος Π. 
245 1 0 |a Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου:  |b μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων/  |c Αντωνάκος, Σταύρος Π. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2005 
300 |a 144 σ. :  |b πιν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Ξενοδοχεία  |z Ελλάδα  |x Ποιοτικός έλεγχος. 
650 4 |a Ξενοδοχεία  |z Ελλάδα  |x Εξυπηρέτηση πελατών. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20050519  |h 647.9495 ΑΝΤ  |p 00148180  |q 00148180  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/415