Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ /
από: Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2005
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8'12 ΤΑΣ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/448 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ /
από: Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Η-επιχειρείν : οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και η ηλεκτρονική τραπεζική /
από: Χατζημήτρου, Ανθή.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Στρατηγικός σχεδιασμός ολοκληρωμένης διεργασίας εξυπηρέτησης πελατών καταστήματος επιχείρησης τηλεπικοινωνιών /
από: Χουντάλας, Παναγιώτης Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
CRM διαχείριση πελατειακών σχέσεων : αρχές και τεχνολογίες /
από: Κοσμάτος, Δημήτριος Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Τα πληροφοριακά συστήματα και η εξέλιξη της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) από τις ελληνικές επιχειρήσεις /
από: Ράλλης, Στυλιανός Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)