Η εξυπηρέτηση πελατών στα logistics = logistics customer service /
από: Φωνιαδάκη, Κλεονίκη.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Customer service στην εκπαίδευση : ο φοιτητής ως πελάτης /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Σιαχούλης, Γεώργιος. |
|---|---|
| Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. |
| Άλλοι συγγραφείς: | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2006.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
378.100968 ΣΙΑ |
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3016 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η εξυπηρέτηση πελατών στα logistics = logistics customer service /
από: Φωνιαδάκη, Κλεονίκη.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Συστήματα συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης παραπόνων στον τομέα των υπηρεσιών στην Ελλάδα /
από: Βούλγαρης, Παύλος-Σπυρίδων.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Ανάπτυξη ενός CRM στην παρακολούθηση παγίων και προώθησης προϊόντων /
από: Τριάντη, Ζωή.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία /
από: Αρέθα, Σοφία Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Μελέτη σε εταιρείες 3PL : κοστολόγηση υπηρεσιών πελατών - δημιουργία οικ. προσφοράς, τεχνικές - προοπτικές /
από: Μαράκης, Γεράσιμος.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)