Στρατηγική σύγκριση ανταγωνιστικότητας (benchmarking) τηλεπικοινωνιακών οργανισμών /
από: Ταβλάκη, Έλενα Λ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Το benchmarking ως εργαλείο βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και η απήχηση του στην ελληνική πραγματικότητα /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Στάμος, Βασίλης Λ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2006.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.5'62 ΣΤΑ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1406 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγική σύγκριση ανταγωνιστικότητας (benchmarking) τηλεπικοινωνιακών οργανισμών /
από: Ταβλάκη, Έλενα Λ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Η διοίκηση ολικής ποιότητας ως προϋπόθεση για την θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων /
από: Χατζηκωνσταντίνου, Παντελής Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα /
από: Πλωμαρίτου, Εύη Η.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Marketing ναυτιλιακών επιχειρήσεων : εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων /
από: Πλωμαρίτου, Εύη Η.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Οι διαπραγματεύσεις συμβάσεων στον προμηθευτικό κύκλο και ο ρόλος τους ως εργαλείο βελτίωσης των εμπορικών σχέσεων αγοραστή-πωλητή /
από: Κουτσούγερας, Βασίλειος.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)