Κοινωνία και διαφήμιση : το περιεχόμενο των διαφημίσεων, κάθε χρονική περίοδο, αποκαλύπτει τις κοινωνικές δομές, αλλά και τον τρόπο ζωής, σκέψης και λειτουργίας των ανθρώπων μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο /
από: Καραγιάννη, Ζωή Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Οι κώδικες της διαφήμισης : ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήμστος στην καταναλωτική κοινωνία /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Jhally, Sut. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Τέντε, Ηρώ. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1997.
|
Σειρά: |
Επικοινωνία και Κοινωνία.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
659.1042 JHA ΜΤΦ. |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Κοινωνία και διαφήμιση : το περιεχόμενο των διαφημίσεων, κάθε χρονική περίοδο, αποκαλύπτει τις κοινωνικές δομές, αλλά και τον τρόπο ζωής, σκέψης και λειτουργίας των ανθρώπων μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο /
από: Καραγιάννη, Ζωή Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Η γλώσσα της διαφήμισης : κειμενογλωσσολογική προσέγγιση του διαφημιστικού κειμένου /
από: Κουτσουλέλου - Μίχου, Σταματία.
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
Μέσα μαζικής επικοινωνίας και κοινωνία /
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Η κατασκευή της κοινωνικής πραγματικότητας και τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας : η περίπτωση της βίας και της εγκληματικότητας /
από: Λαμπροπούλου, Εφη Π.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Διαφήμιση /
από: Ζώτος, Γιώργος Χ.
Στοιχεία έκδοσης: (1992)