Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης) /

Κύριος συγγραφέας: Λεδάκη, Αμαλία - Μαρία Β.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2007.
Ταξινομικός αριθμός: 658.83 ΛΕΔ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2215
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01478nam a2200241 a 4500
001 1/34025
008 070517s2007 gr m 00110 gre d
035 |l 36467 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.83 ΛΕΔ 
100 1 |a Λεδάκη, Αμαλία - Μαρία Β. 
245 1 2 |a Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης) /  |c Λεδάκη Β. Αμαλία - Μαρία. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2007. 
300 |a 129 σ. :  |b πίν. ;  |c 26 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)-- Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Brand name products. 
650 4 |a Ανθρώπινη συμπεριφορά. 
650 4 |a Καταναλωτική συμπεριφορά. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20071204  |h 658.83 ΛΕΔ  |p 00154461  |q 00154461  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2215