Κατανοώντας τη συμπεριφορά μας: ο ρόλος της μάθησης στην πρόσκτηση και εξέλιξη της συμπεριφοράς/
από: Ζαφειροπούλου, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης) /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Λεδάκη, Αμαλία - Μαρία Β. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.83 ΛΕΔ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2215 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Κατανοώντας τη συμπεριφορά μας: ο ρόλος της μάθησης στην πρόσκτηση και εξέλιξη της συμπεριφοράς/
από: Ζαφειροπούλου, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
από: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
Στοιχεία έκδοσης: (1983) -
Νοημοσύνη - ηγεσία - προσωπικότητα : μελέτη περίπτωσης: έρευνα αλληλεπίδρασης παραγόντων συναισθηματικής νοημοσύνης και προσωπικότητας /
από: Μορφάκη, Χριστίνα Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στην αγορά της Αδριατικής : case study Superfast Ferries S.A. γραμμή Πάτρα-Ανκόνα /
από: Δοπτόγλου, Δανάη.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Διαπολιτιστική ψυχολογία : η μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς σε παγκόσμιο οικολογικό πολιτιστικό πλαίσιο /
Στοιχεία έκδοσης: (1996)