Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ /

Κύριος συγγραφέας: Γλυκονικήτα, Στυλιανή.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2008.
Ταξινομικός αριθμός: 615.37 ΓΛΥ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2514
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01491nam a2200229 4500
001 1/34982
008 080624s2008 gr bm 00110 gre d
035 |l 37484 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 615.37 ΓΛΥ 
100 1 |a Γλυκονικήτα, Στυλιανή. 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων :  |b αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ /  |c Γλυκονικήτα Στυλιανή. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2008. 
300 |a viii, 212 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Βιολογικά προϊόντα  |z Ελλάδα. 
650 4 |a Καταναλωτική συμπεριφορά. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20080701  |h 615.37 ΓΛΥ  |p 00155762  |q 00155762  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2514