Συμπεριφορά καταναλωτών στα βιολογικά προϊόντα, μια σημαντική διατροφική παράμετρος της σύγχρονης κοινωνίας : το παράδειγμα της ΕΒΙΚ Α.Ε. /
από: Τριανταφύλλης, Κωνσταντίνος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Γλυκονικήτα, Στυλιανή. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2008.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
615.37 ΓΛΥ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2514 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Συμπεριφορά καταναλωτών στα βιολογικά προϊόντα, μια σημαντική διατροφική παράμετρος της σύγχρονης κοινωνίας : το παράδειγμα της ΕΒΙΚ Α.Ε. /
από: Τριανταφύλλης, Κωνσταντίνος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Η κατανάλωση αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά προϊόντα /
από: Σκαρλή, Αργυρώ Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Σύνοψη μεταμοντέρνισμου : βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή /
από: Βασιλείου, Ανθή Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Έλεγχος των συστημάτων εσωτερικού ελέγχου που διέπουν την παραγωγή, μεταποίηση, διανομή και εισαγωγή βιολογικών προϊόντων : (υποβαλλόμενη δυνάμει του άρθρου 287, παράγραφος 4, δεύτερο εδάφιο, ΣΛΕΕ) /
Στοιχεία έκδοσης: (2012) -
Ο Έλληνας καταναλωτής βιολογικών προιόντων : μια πανελλήνια έρευνα Marketing με εφαρμογή των μεθόδων έρευνας Cluster Analysis, Discriminant Analysis και Conjoint Analysis /
από: Φωτόπουλος, Χρήστος Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)