Ανάλυση ικανοποίησης πελατών εταιρείας παροχής συγκοινωνιακού έργου : μελέτη περίπτωσης Α.Μ.Ε.Λ. Α.Ε. /

Κύριος συγγραφέας: Κατσικούλη, Ηλιάνα.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2008.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'12 ΚΑΤ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2751
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Παρόμοια τεκμήρια