Οικονομοτεχνική ανάλυση και χρηματοοικονομική αξιολόγηση της επέκτασης της γραμμής 2 του μετρό της Αθήνας "Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό" /
από: Μαρκέλλου, Ολυμπία Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ανάλυση ικανοποίησης πελατών εταιρείας παροχής συγκοινωνιακού έργου : μελέτη περίπτωσης Α.Μ.Ε.Λ. Α.Ε. /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κατσικούλη, Ηλιάνα. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2008.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8'12 ΚΑΤ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2751 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Οικονομοτεχνική ανάλυση και χρηματοοικονομική αξιολόγηση της επέκτασης της γραμμής 2 του μετρό της Αθήνας "Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό" /
από: Μαρκέλλου, Ολυμπία Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη /
από: Καβουράκης, Μιχαήλ Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Εξυπηρέτηση πελατών - μελέτη περίπτωσης : όμιλος Σφακιανάκης ΑΕΒΕ /
από: Μακριδάκης, Θεόδωρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Αποθήκη και customer service - μελέτη περίπτωσης : εταιρεία Welcome Home /
από: Τσερεβελάκη, Ειρήνη.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων/
από: Αντωνάκος, Σταύρος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)