Στρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου : η περίπτωση της Ρόδου /
από: Θεουλάκης, Χρήστος Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Σύγχρονες εφαρμογές marketing ξενοδοχειακών & τουριστικών επιχειρήσεων της Ρόδου /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Πάττας, Σάββας Ε. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2009.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
338.4791 ΠΑΤ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3214 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου : η περίπτωση της Ρόδου /
από: Θεουλάκης, Χρήστος Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Το στρατηγικό management των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και η ελληνική πραγματικότητα /
από: Κουτσούκος, Χρήστος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Στρατηγικό μάνατζμεντ, μελέτη περίπτωσης εταιρείας τουριστικών επιχειρήσεων ESPERIA Α.Ε : διαμόρφωση και υλοποίηση στρατηγικού σχεδιασμού σε ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση και ανάλυση των κυριότερων στοιχείων που σχετίζονται με το στρατηγικό μάνατζμεντ /
από: Παπαγιάννη, Μαρία Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Management marketing & στρατηγική επιχειρήσεων ιδίως τουριστικών & ξενοδοχειακών /
από: Βελέντζας, Ιωάννης Ε., 1961-
Στοιχεία έκδοσης: (2017) -
Τουριστική αγορά στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακού ομίλου στην περιοχή της Ρόδου /
από: Κουρτής, Ιωάννης Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)