Εξυπηρέτηση του πελάτη : η Henkel Hellas και οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές στην εξυπηρέτηση του πελάτη /
από: Βρεντζάκη, Σοφία.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Διερεύνηση επίδρασης της στρατηγικής για τη διοίκηση αλυσίδας εφοδιασμού στην εξυπηρέτηση πελάτη : η περίπτωση του κλάδου τροφίμων στην Ελλάδα /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Θεοδωράς, Δημήτριος Θ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.5 ΘΕΟ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3253 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εξυπηρέτηση του πελάτη : η Henkel Hellas και οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές στην εξυπηρέτηση του πελάτη /
από: Βρεντζάκη, Σοφία.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Εξυπηρέτηση πελατών - μελέτη περίπτωσης : όμιλος Σφακιανάκης ΑΕΒΕ /
από: Μακριδάκης, Θεόδωρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Στρατηγικός σχεδιασμός ολοκληρωμένης διεργασίας εξυπηρέτησης πελατών καταστήματος επιχείρησης τηλεπικοινωνιών /
από: Χουντάλας, Παναγιώτης Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις των εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία /
από: Καραβούλης, Σπύρος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Εκπαίδευση προσωπικού : η περίπτωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών /
από: Ψυχάρη, Δέσποινα.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)