Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου /

Κύριος συγγραφέας: Βέλλα, Δέσποινα.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2009.
Ταξινομικός αριθμός: 780 ΒΕΛ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3349
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01311nam a2200253 a 4500
001 1/39196
008 091222s2009 gr bm 00110 gre d
035 |l 41850 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 780 ΒΕΛ 
100 1 |a Βέλλα, Δέσποινα. 
245 1 3 |a Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου /  |c Βέλλα Δέσποινα. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2009. 
300 |a v, 174 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Μουσική  |x Οικονομικές απόψεις. 
650 4 |a Μουσική  |x Βιομηχανία και εμπόριο. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Διαδίκτυο (Internet). 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20100108  |h 780 ΒΕΛ  |p 00160150  |q 00160150  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3349