Customer relationship management : στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο /

Κύριος συγγραφέας: Μανιατέα, Παναγιώτα Κ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2009.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'12 ΜΑΝ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3369
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01370nam a2200241 a 4500
001 1/39274
008 100121s2009 gr bm 000 0 gre d
035 |l 41931 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8'12 ΜΑΝ 
100 1 |a Μανιατέα, Παναγιώτα Κ. 
245 1 0 |a Customer relationship management :  |b στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο /  |c Μανιατέα Κ. Παναγιώτα. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2009. 
300 |a 160 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Υπηρεσίες καταναλωτών  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Τηλεπικοινωνίες  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20100210  |h 658.8'12 ΜΑΝ  |p 00160625  |q 00160625  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3369