Information literacy education : a process approach : professionalising the pedagogical role of academic libraries /

This work helps information professionals design, carry out and evaluate a user education programme in information literacy for their higher education institute. The book puts forward a student-, a subject- and a learning-centred approach to user education.

Κύριος συγγραφέας: Torras, Maria-Carme.
Άλλοι συγγραφείς: Saetre, Tove Pemmer, 1945-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Oxford : Chandos Pub., 2009.
Σειρά: Chandos information professional series.
Ταξινομικός αριθμός: 025.5677 TOR
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περίληψη: This work helps information professionals design, carry out and evaluate a user education programme in information literacy for their higher education institute. The book puts forward a student-, a subject- and a learning-centred approach to user education.
Φυσική περιγραφή: xiii, 112 σ. : εικ. ; 24 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο.
ISBN: 9781843343868 (pbk.)
184334386X (pbk.)
9781843343875 (hbk.)
1843343878 (hbk.)