Information literacy education : a process approach : professionalising the pedagogical role of academic libraries /
This work helps information professionals design, carry out and evaluate a user education programme in information literacy for their higher education institute. The book puts forward a student-, a subject- and a learning-centred approach to user education.
Κύριος συγγραφέας: | Torras, Maria-Carme. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Saetre, Tove Pemmer, 1945- |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Oxford :
Chandos Pub.,
2009.
|
Σειρά: |
Chandos information professional series.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
025.5677 TOR |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Περίληψη: |
This work helps information professionals design, carry out and evaluate a user education programme in information literacy for their higher education institute. The book puts forward a student-, a subject- and a learning-centred approach to user education. |
---|---|
Φυσική περιγραφή: |
xiii, 112 σ. : εικ. ; 24 εκ. |
Βιβλιογραφία: |
Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. |
ISBN: |
9781843343868 (pbk.) 184334386X (pbk.) 9781843343875 (hbk.) 1843343878 (hbk.) |