Value creation from e-business models
Value Creation from E-Business Models provides a thorough analysis of what constitutes an e-business model. Unlike many e-business books available, this text draws together theoretical and empirical contributions from leading academic scholars in the field of management information systems. Divided...
| Άλλοι συγγραφείς: | Currie, Wendy, 1960- |
|---|---|
| Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Oxford :
Butterworth-Heinemann,
2004.
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780750661409 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!


