Handbook of modern marketing /

Άλλοι συγγραφείς: Buell, Victor P., Heyel, Carl.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: New York : McGraw-Hill, c1970.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΗΑΝ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Κεφάλαια :The modern concept of marketing - Identification and classification of markets - Planning the product line - Efficient distribution of products and services - Pricing products and services - Marketing research in the modern company - Planning the marketing program - Organization and staffing - Controlling marketing operations - Marketing management - The marketing mix - Selling and sales management - Market communications - Customer services - Financing marketing operations - Packaging - Ethical and legal aspects of marketing - Application of the sciences to marketing - Specialty marketing - International marketing.
Φυσική περιγραφή: 1 τ. (αρίθμηση σελίδων ποικίλλει) : εικ., πίν., διαγρ. ; 23 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφίες και ευρετήριο.
ISBN: 070088381