Handbook of modern marketing /

Άλλοι συγγραφείς: Buell, Victor P., Heyel, Carl.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: New York : McGraw-Hill, c1970.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΗΑΝ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01470nam a22002171 4500
001 1/46675
008 160929t1970 nyu bi 00110 eng d
020 |a 070088381 
035 |l 49654 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΗΑΝ 
245 0 0 |a Handbook of modern marketing /  |c Victor P. Buell editor-in-chief ; Carl Heyel coordinating editor. 
260 |a New York :  |b McGraw-Hill,  |c c1970. 
300 |a 1 τ. (αρίθμηση σελίδων ποικίλλει) :  |b εικ., πίν., διαγρ. ;  |c 23 εκ. 
500 |a Κεφάλαια :The modern concept of marketing - Identification and classification of markets - Planning the product line - Efficient distribution of products and services - Pricing products and services - Marketing research in the modern company - Planning the marketing program - Organization and staffing - Controlling marketing operations - Marketing management - The marketing mix - Selling and sales management - Market communications - Customer services - Financing marketing operations - Packaging - Ethical and legal aspects of marketing - Application of the sciences to marketing - Specialty marketing - International marketing. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφίες και ευρετήριο. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Marketing. 
700 1 |a Buell, Victor P. 
700 1 |a Heyel, Carl. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20160929  |h 658.8 ΗΑΝ  |p 00176196  |q 00176196  |t LOAN  |y 0  |4 1