Περιγραφή τεκμηρίου: Περιεχόμενα: ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: Πρόλογος -- Εισαγωγή -- Κεφ. 1ο: Εκπαίδευση και ΜΜΕ: αναζήτηση μιας θεωρητικής προσέγγισης -- Θεωρίες της "αδιάφορης" σχέσης ΜΜΕ και εκπαίδευσης -- Θεωρίες της "ισχυρής επιρροής" των ΜΜΕ στην εκπαίδευση -- Η ιστορική-πολιτισμική θεώρηση -- Κεφ. 2ο: Εκπαίδευση και ΜΜΕ στην πρώιμη και ώριμη νεωτερικότητα: Από την προ-εικονιστική στην πρώτη εικονιστική περίοδο -- Εκπαίδευση και ΜΜΕ Ι: Η περίοδος της "συμμαχίας" -- Εκπαίδευση και ΜΜΕ II: Η περίοδος της λειτουργικής διαφοροποίησης -- Κεφ. 3ο: Ο εξεικονισμός της εκπαίδευσης στην ύστερη νεωτερικότητα -- Εκπαίδευση και ΜΜΕIII. Η περίοδος προσαρμογής της εκπαίδευσης -- στην εμπορευματική συμβολική παραγοογή και στην τεχνολογική εικόνα -- Από την αυτονομία έναντι της τεχνολογικής εικόνας, στον εξεικονισμό της εκπαίδευσης -- Ο εξεικονισμός της εκπαιδευτικής γνώσης -- Κεφ. 4ο: Οι μεταβολές στην οργάνωση και το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής γνώσης -- Εικόνα, τηλεόραση και αντιλήψεις για τους κοινωνικούς ρόλους -- Η τηλεοπτική απεικόνιση των κοινωνικών ρόλων την εκπαίδευση -- Εξεικονισμός του περιεχομένου της εκπαιδευτικής γνώσης: Η "Εκπαίδευση στα ΜΜΕ" -- Ο εξεικονισμός της εκπαιδευτικής γνώσης και οι "θεματικές ενότητες" -- Ορισμένες συνέπειες του εξεικονισμού της εκπαίδευσης στον εκπαιδευτικό πολιτισμό της ύστερης νεωτερικότητας -- Κεφ. 5ο: Ο εξεικονισμός της εκπαίδευσης και ένα νέο μορφωτικό κεφάλαιο -- Η συμβολική παραγωγή, τα παραγωγικά κίνητρα και η θέση της εικόνας -- Αγορά εργασίας, τυπική εκπαίδευση και εργασιακά προσόντα -- Το νέο μορφωτικό κεφάλαιο και ορισμένες επιπλοκές του -- Εισαγωγικές επισημάνσεις -- Επίμετρο - "Προσοντοποίηση" και Αντικειμενοποίηση της Εικονικής Ιδεολογίας.
Φυσική περιγραφή: 514 σ. : πίν. ; 23 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο.
ISBN: 9608354315