|
|
|
|
LEADER |
05209nam a2200361 a 4500 |
001 |
1/47436 |
008 |
171003s2005 gr b 001 0 gre |
020 |
|
|
|a 9608354315
|
035 |
|
|
|l 50418
|
040 |
|
|
|a GR-PeUP
|
082 |
0 |
0 |
|a 302.23 ΠΛΕ
|
100 |
1 |
|
|a Πλειός, Γιώργος,
|d 1959-
|
245 |
1 |
0 |
|a Πολιτισμός της εικόνας και εκπαίδευση :
|b ο ρόλος της εικονικής ιδεολογίας /
|c Γιώργος Πλειός.
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Πολύτροπον,
|c 2005.
|
300 |
|
|
|a 514 σ. :
|b πίν. ;
|c 23 εκ.
|
490 |
1 |
|
|a ΜΜΕ - Κοινωνία - Πολιτισμός ;
|
500 |
|
|
|a Περιεχόμενα: ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: Πρόλογος -- Εισαγωγή -- Κεφ. 1ο: Εκπαίδευση και ΜΜΕ: αναζήτηση μιας θεωρητικής προσέγγισης -- Θεωρίες της "αδιάφορης" σχέσης ΜΜΕ και εκπαίδευσης -- Θεωρίες της "ισχυρής επιρροής" των ΜΜΕ στην εκπαίδευση -- Η ιστορική-πολιτισμική θεώρηση -- Κεφ. 2ο: Εκπαίδευση και ΜΜΕ στην πρώιμη και ώριμη νεωτερικότητα: Από την προ-εικονιστική στην πρώτη εικονιστική περίοδο -- Εκπαίδευση και ΜΜΕ Ι: Η περίοδος της "συμμαχίας" -- Εκπαίδευση και ΜΜΕ II: Η περίοδος της λειτουργικής διαφοροποίησης -- Κεφ. 3ο: Ο εξεικονισμός της εκπαίδευσης στην ύστερη νεωτερικότητα -- Εκπαίδευση και ΜΜΕIII. Η περίοδος προσαρμογής της εκπαίδευσης -- στην εμπορευματική συμβολική παραγοογή και στην τεχνολογική εικόνα -- Από την αυτονομία έναντι της τεχνολογικής εικόνας, στον εξεικονισμό της εκπαίδευσης -- Ο εξεικονισμός της εκπαιδευτικής γνώσης -- Κεφ. 4ο: Οι μεταβολές στην οργάνωση και το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής γνώσης -- Εικόνα, τηλεόραση και αντιλήψεις για τους κοινωνικούς ρόλους -- Η τηλεοπτική απεικόνιση των κοινωνικών ρόλων την εκπαίδευση -- Εξεικονισμός του περιεχομένου της εκπαιδευτικής γνώσης: Η "Εκπαίδευση στα ΜΜΕ" -- Ο εξεικονισμός της εκπαιδευτικής γνώσης και οι "θεματικές ενότητες" -- Ορισμένες συνέπειες του εξεικονισμού της εκπαίδευσης στον εκπαιδευτικό πολιτισμό της ύστερης νεωτερικότητας -- Κεφ. 5ο: Ο εξεικονισμός της εκπαίδευσης και ένα νέο μορφωτικό κεφάλαιο -- Η συμβολική παραγωγή, τα παραγωγικά κίνητρα και η θέση της εικόνας -- Αγορά εργασίας, τυπική εκπαίδευση και εργασιακά προσόντα -- Το νέο μορφωτικό κεφάλαιο και ορισμένες επιπλοκές του -- Εισαγωγικές επισημάνσεις -- Επίμετρο - "Προσοντοποίηση" και Αντικειμενοποίηση της Εικονικής Ιδεολογίας.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο.
|
650 |
|
4 |
|a Μέσα μαζικής ενημέρωσης
|x Κοινωνικές απόψεις.
|
650 |
|
4 |
|a Τηλεοπτικές εκπομπές διαλόγου
|x Κοινωνικές απόψεις.
|
650 |
|
4 |
|a Mass media and education
|z Greece.
|
650 |
|
4 |
|a Mass media in education
|z Greece.
|
650 |
|
4 |
|a Μέσα μαζικής ενημέρωσης στην εκπαίδευση.
|
650 |
|
4 |
|a Μέσα μαζικής ενημέρωσης και παιδιά.
|
650 |
|
4 |
|a Μέσα μαζικής επικοινωνίας στην εκπαίδευση.
|
650 |
|
4 |
|a Εκπαίδευση
|x Κοινωνικές απόψεις
|z Ελλάδα.
|
650 |
|
4 |
|a Education
|x Social aspects
|z Greece.
|
650 |
|
4 |
|a Audio-visual education.
|
650 |
|
4 |
|a Οπτικοακουστική εκπαίδευση.
|
650 |
|
4 |
|a Mass media and education
|z Greece.
|
830 |
|
|
|a ΜΜΕ - Κοινωνία - Πολιτισμός.
|
852 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MAIN
|e 20171003
|h 302.23 ΠΛΕ
|p 00178346
|q 00178346
|t LOAN
|y 0
|4 2
|
852 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MAIN
|e 20171003
|h 302.23 ΠΛΕ
|p 00178347
|q 00178347
|t LOAN
|y 0
|4 1
|