Προγράμματα και στρατηγικές διδασκαλίας για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςκαι σοβαρές δυσκολίες μάθησης : Διαθεματικά προγράμματα σπουδών-τεχνικές σχεδιασμού διδακτικών προγραμμάτων-στρατηγικές και μέθοδοι διδασκαλίας-αξιολόγηση των δεξιοτήτων και της προόδου των παιδιών-όροι και προϋποθέσεις επιτυχίας της διδασκαλίας-ατομικό πρόγραμμα μετάβασης από το σχολείο στην απασχόληση και στη ζωή /
από: Χρηστάκης, Κώστας Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2013)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Μαθησιακές δυσκολίες - αναπτυξιακές διαταραχές : ο ρόλος του παιδικού σχεδίου και της ψυχοκινητικότητας παιδιών με και χωρίς τυπική ανάπτυξη /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Σαρρής, Δημήτρης Κ. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2020.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.926 ΜΑΘ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Προγράμματα και στρατηγικές διδασκαλίας για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςκαι σοβαρές δυσκολίες μάθησης : Διαθεματικά προγράμματα σπουδών-τεχνικές σχεδιασμού διδακτικών προγραμμάτων-στρατηγικές και μέθοδοι διδασκαλίας-αξιολόγηση των δεξιοτήτων και της προόδου των παιδιών-όροι και προϋποθέσεις επιτυχίας της διδασκαλίας-ατομικό πρόγραμμα μετάβασης από το σχολείο στην απασχόληση και στη ζωή /
από: Χρηστάκης, Κώστας Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2013) -
Παιδιά και έφηβοι με ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές διαταραχές : στρατηγικές παρέμβασης /
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
από: Παντελιάδου, Σουζάνα.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Μαθησιακές δυσκολίες δυσλεξία : οδηγός για γονείς /
από: Παντελιάδου, Σουζάνα.
Στοιχεία έκδοσης: (2017) -
Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες : εισαγωγή στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση /
από: Hallahan, Daniel P., 1944-
Στοιχεία έκδοσης: (2022)